It’s almost Christmas!
Are you ready for this special festival?
Yes!, so enjoy these videos.
Look at this fun Christmas video about Santa taking a train!
code>
Look at this fun Christmas video about Santa taking a train!
code>
La Pilar, l’Anna, en David i en Kevin ens han demostrat que en saben un piló de cantar i ballar “the World is a wonderful place”.
Look:
A P4 s’ha treballat la història “FIVE LITTLE MONKEYS JUMPING ON THE BED” a través d’un conte i una cançó, flashcards i un guant molt divertit amb cinc micos. Els nens i nenes han après nou vocabulari i fins i tot a comptar endarrera (5 a 1).
Ha estat molt divertit veure com ells mateixos feien la dramatització del conte, genial!!!
Tots i totes han estat molt contents amb el seu minibook (un petit conte) pe endur a casa i explicar la història a la família.
S'ho han passat super bé mirant diferents videos del conte a la pantalla gegant!!
VOLEU VEURE EL VIDEO ?

Tots els nois i les noies de 6è han fet diverses activitats de Halloween. Hem parlat de la tradició, hem realitzat crosswords i jocs, hem escrit històries de por molt interessants i hem participat en l’exposició general.
També, les noies de 6è A i B s’han preparat un ball xulíssim de Halloween. Felicitats perquè any rere any us supereu!!!
A 5è, hem treballat les activitats de Halloween del llibre. T ambé hem mirat un powerpoint d’un conte d’aquesta tradició, hem trobat resposta a unes endevinalles, hem fet un crossword i hem après un poema de memòria. També hem participat a l’exposició portant coses de Halloween de casa.
Aquí teniu en Fran, en David, en Dani, en Lairi i en Gerard recitant el poema BRILLIANTLY!
Els alumnes d’Educació Infantil s’ho han passat molt i molt bé visitant les exposicions de Halloween i han aprés una miqueta sobre aquesta festa que celebren els americans i altres paisos de parla anglesa i tots i totes han marxat super contents amb una enganxina de Halloween!!!
A P4 han escoltat 2 contes: WHERE IS MY BABY? de monstres i MAISY’S HALLOWEEN de disfresses. També han fet una màscara de “pumpkin” (carbassa).
A P5 hem mirat un DVD de Halloween, hem après 2 cançonetes, hem pintat un dibuix de Winnie de Pooh desitjant Happy Halloween, fitxes…
També han mirat una pel·lícula d’una bruixa “Winnie, the witch”, han cantat cançons i han fet unes activitats de repàs de vocabulari i expressions i un joc!!!
Anem a veure les exposicions de Halloween: