Monthly Archives: febrer 2009

CARNIVAL: Funny masks!!!

CARNIVAL IS HERE!!! 

Per Carnestoltes els alumnes de l’escola , des de  1r fins a 4t, han pintat i retallat unes màscares molt xules amb les cares dels personatges protagonistes dels seus llibres de text en anglès “BUGS” (cuques):

1r: “Colin the caterpillar” (eruga)2n: “Lucy the ladybird” (marieta)

3r: “Gracie the grasshopper” (llagosta)

4t: “Spike the spider” (aranya)

                                                         Mireu que divertides!!!

 

VALENTINE’S DAY a 1r

Les nenes i els nens de 1r han escoltat atentament aquesta tradició mirant un conte en anglès. També, han estampat cors de color RED i PINK i han fet una felicitació pels pares, germans… on han escrit I LOVE YOU!

També han après una cançó molt bonica que es diu 1, 2 I LIKE YOU!

HAPPY VALENTINE’S DAY A TOTHOM!

“The very hungry caterpillar” story

Els nens i nenes de P4 descobreixen la vida d’una eruga fins a transformar-se en papallona a través d’un fantàstic conte en anglès anomenat “THE VERY HUNGRY CATERPILLAR” d’Eric Carle.

El conte explica la història d’una eruga molt petita i afamada, la qual creix tot menjant cada dia diferents menjars, especialment fruites, i quan està ben tipa construeix la seva caseta i, després d’un parell de setmanes, surt una preciosa papallona!

Els alumnes aprenen els números, el nom d’alguns aliments(poma, pera, pruna…), vocabulari específic (eruga, fulla, papallona…) i també se’ls introdueix en els dies de la setmana.

Tot plegat a través d’un conte, l’audició d’aquest, targetes amb el vocabulari i finalment la visualització del DVD de la història.

S’emporten cap a casa un titella del “caterpillar” i un miniconte de la història molt xulo per a pintar.