Sant Jordi
Escola Sant Cristòfol | 22 d'abril de 2016Amb l’arribada del bon temps, arriben també les roses i els llibres de Sant Jordi. Com ja va sent tradició, per aquesta diada, a l’escola fem un seguit d’activitats.
En primer lloc, han vingut dos dansaires de l’esbart Marboleny, que ens han obsequiat amb 4 danses tradicionals. Dues de mallorquines, i dues de catalanes. Ho han fet molt i molt bé, i fins i tot ens han signat uns autògrafs per tothom que volgués.
Després d’això, ham passat a fer el joc de poesia. Aquest joc consisteix en aconseguir, a través de pistes, un poema/cançó (en aquest cas catalana) que després, en grups barrejats de tota la Primària, han de representar. Cada cop són més aconseguides!!!
Mireu quin espectacle!!