Escola Sant Cristòfol 2015-2016

Altre lloc XTECBlocs
  • rss
  • Inici
  • Pàgina d’exemple
  • QUI SOM?
  • FUNCIONAMENT I SERVEIS
  • CALENDARI
  • L’ANY DE…
  • PASTORETS
  • RECONEIXEMENTS

FESTIVAL DE FINAL DE CURS

Escola Sant Cristòfol | 19 de juny de 2015

Avui hem celebrat l’últim dia de curs fent el festival com és ja tradició. Enguany portava el nom de “la volta el món en 80 dies”. Els alumnes de 6è han estat els encarregats de portar la batuta. Abans de començar hem celebrat la jubilació de la Neus i la Júlia i hem recordat junts el seu pas per l’escola. El president de l’AMPA, Marcel Vergés, els ha fet entrega d’una figura artesanal com a record. Ens ha encantat!!!! Des d’aquí us donem les gràcies.
Seguidament, el temps ens ha acompanyat i hem pogut gaudir de l’espectacle tan esperat, per cert, ben divertit i diferent.
Després del festival, gràcies a la col.laboració de l’AMPA hem sopat uns entrepans boníssims, un gelat de postres i com ja és tradició, com a cloenda hem acabat la festa amb un Karaoke.
Estem molt contents ja que ens ho hem passat molt bé i comencem les vacances, però val a dir que us trobarem a faltar: pares, mestres, amics, companys….

Aquí us deixem les fotos que hem anat fent durant el festival….. gaudiu-les!!!

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Celebracions
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

COMIAT 6È I JUBILACIÓ JÚLIA

Escola Sant Cristòfol | 19 de juny de 2015

Divendres 19 de Juny, l’últim dia d’escola, ha estat especial i diferent. De bon matí, en hem trobat tots al porxo i hem començat per la jubilació de la Júlia. Primer la directora, i després els nens li han llegit un escrit on ha quedat reflectit la seva rellevància a l’escola al llarg de tots aquests anys, la passió amb la qual ha exercit de mestra, la seva vocació. L’hem obsequiat amb un àlbum de fotos on es veuen diferents moments des que va arribar a l’escola fins al dia d’avui.
Seguidament hem fet el comiat dels nens i nenes de 6è. Els alumnes de 5è els han llegit uns rodolins personalitzats, se’ls ha fet entrega del birret i d’un petit record de l’escola. Ha estat un matí ple d’emocions!!!!

Us trobarem a faltar! Tant a la Júlia com als alumnes de 6è!!!

Que tingueu molta sort!

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Celebracions
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Articles recents

  • Festival fi de curs: “la biblioteca de les tradicions perdudes”
  • PREMI DE WORLD ROBOT OLYMPIAD
  • Els xerrics d’Olot
  • PREMI BALDIRI REIXAC
  • I a la tarda de Sant Jordi….

Comentaris recents

  • Neus en La Neus se’ns jubila
  • Marta Ribera en JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA
  • Roger Ollé en GAUDINT DEL PATI I DELS AMICS
  • Fatima Hajji Mezgot en FESTA FI DE CURS

Arxius

  • juny 2016
  • abril 2016
  • març 2016
  • febrer 2016
  • gener 2016
  • desembre 2015
  • novembre 2015
  • octubre 2015
  • setembre 2015
  • juny 2015
  • maig 2015
  • abril 2015
  • març 2015
  • febrer 2015
  • gener 2015
  • desembre 2014
  • novembre 2014
  • octubre 2014
  • juny 2014
  • maig 2014
  • abril 2014
  • març 2014
  • febrer 2014
  • gener 2014
  • desembre 2013
  • novembre 2013
  • octubre 2013
  • setembre 2013
  • juny 2013
  • febrer 2013
  • gener 2013
  • desembre 2012
  • novembre 2012
  • setembre 2012
  • juny 2012

Categories

  • Activitats d'escola
  • Celebracions
  • General
  • Notícies

Meta

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox