Fotos mona

Els nens i nenes de cicle inicial al matí, hem fet unes mones maquíssimes i a la tarda ens les hem menjades. No cal dir que estaven boníssimes!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *