Els nens i nenes de cicle inicial al matí, hem fet unes mones maquíssimes i a la tarda ens les hem menjades. No cal dir que estaven boníssimes!
Els nens i nenes de cicle inicial al matí, hem fet unes mones maquíssimes i a la tarda ens les hem menjades. No cal dir que estaven boníssimes!