Visita del Conseller d’Educació Josep Bargalló – Entrevista Radiofònica a càrrec dels alumnes de 6è.

El passat dimarts dia 12 de març de 2019, va visitar la nostra escola el Conseller d’Educació, Josep Bargalló,  juntament amb el Cap de Serveis Territorials, Pere Masó i el Batlle de Mollet,  Josep Monràs.

Els vam acompanyar en una visita guiada, on van poder veure in situ el treball que es realitza i com es materialitza el nostre projecte educatiu en les diferents activitats que realitzen els infants com a protagonistes del propi aprenentatge.

Estem molt satisfets d’haver pogut mostrar la nostra tasca, la qual va ser molt ben valorada pel Conseller i  per totes les persones que ens van acompanyar en la visita,  tant pel clima que es respira a l’escola com pels resultats acadèmics obtinguts en els darrers 4 anys; sobretot en el curs 2017-2018 que vam superar la mitjana de Catalunya en les competències bàsiques.

Us presentem l’entrevista radiofònica que van realitzar els alumnes  de cicle superior al conseller Bargalló i a l’Alcalde Monràs.