Batukada al Papasseit, més que percussió

El divendres 1 de març del 2019 es recordarà a l’escola pel debut del grup de la batukada, en el context de la festa de carnaval.

La batukada del Papasseit és un  projecte de centre que amb el suport de l’AMPA ha començat el seu camí a l’octubre del 2018 i que a poc a poc ha anat sumant membres, ara ja en som 20, des de P3 fins a 6è.

Per la part musical comptem amb els professionals de la Batuescola a través del seu projecte Tot Som Camins i al centre coordina el projecte l’Integrador Social amb el suport de direcció, també comptem amb la col·laboració de les educadores de menjador.

Hem començat amb instruments fets per nosaltres, gràcies a l’empresa Titanlux que ens va enviar un palet sencer de bidons de 15l i 4l, això ens ha permès que tots els nens i nenes de la Batukada poguessin tocar des del primer dia.

La Batukada del Papasseit va més enllà d’un grup musical, te la intenció de convertir-se en un dels trets identitaris d’un centre que és més que una escola, mitjançant la música i la percussió volem fer tirar endavant un projecte de cohesió social, transversal, on tots i totes son benvinguts.

Per a fer el projecte més participatiu, de cara als jocs florals de Sant Jordi, obrirem un concurs per triar el nom i el logo del grup.

Hem començat a tocar, ara no hi haurà qui ens pari.

Imatges de la Batukada del Papasseit