Parades, Dracs, Roses i Sant Jordi

Aquest passat dilluns dia 23 d’abril, a l’escola vam celebrar com és tradicional la Diada de Sant Jordi. Una diada on es van organitzar un munt d’actes i d’esdeveniments per fer d’aquest dia un dia ben especial.

En una jornada ben calorosa els alumnes més gran de l’escola van sortir al carrer. Els nens i nenes de sisè, com ja va sent habitual any rere any, van muntar durant tot el dia una petita parada amb roses, llibres i altres materials de Sant Jordi a la Rambla.

Tots els altres cursos i tots els altres infants, per classes van poder veure i gaudir d’aquesta jornada de forma intensa també, ja que des de bon matí totes les classes van baixar al centre de Mollet per poder copsar de primera mà l’ambient que hi havia a la Rambla i les parades que hi havien instal·lades. Posteriorment quan van arribar a l’escola, hi havia un munt d’activitats preparades i organitzades.

A la tarda, va ser el torn per la representació teatral de la Llegenda de Sant Jordi, protagonitzada pels alumnes de cicle mitjà però amb la col·laboració de molts altres. Una representació que va poder gaudir enèrgicament tota l’escola, des dels més petits als més grans. En acabat, va ser el torn per la presentació i l’entrega de premis dels Jocs Florals de l’escola, que enguany també comptava com en altres edicions, amb la participació dels alumnes de l’escola, però també de les famílies d’aquests.

Una jornada doncs ben especial. Una diada per cultivar cultura. Un dia per recordar.

Fotos Sant Jordi 2018