Música, gresca i xeriniol•la!!!

Ha arribat el senyor dels disbarats, el mestre de les animalades, el Rei dels poca-soltes… En CARNESTOLTES!!! acompanyat dels Pepsicolen, la  “troupe” que fan de la visita a l’escola una festa molt divertida i animada, amb en “Potesllargues”, el “Pallasso” i el “Pianista” a sobre el camió discoteca.

Després de les presentacions de rigor i quan hem aconseguit que en Carnestoltes parés quiet una mica, els nens de 6è han llegit el pregó de l’escola, però en Carnestoltes no ha entès res del que hem pregonat. Ara que a nosaltres ens és igual. Ja hem pogut comprovar que el Rei Carnestoltes està com una regadora i no toca vores.

Amb el regal que li hem entregat tampoc és que Carnestoltes entengués gaire el nostre present. L’esforç dels nens i nenes de Cicle Mitjà ha durat, el que dura un caramel a les mans d’un infant, vist i no vist, ha agafat el bastó de comandament de la nau del Papasseit i s’ha fet un bon embolic, repartint bastonades a tort i a dret. Sort de Santa Llúcia, patrona dels cecs, ja que en CARNESTOLTES no veia tres dalt d’un burro i no n’ha encertat cap ni una.

Això sí, quan ha sonat la samba, el cul de tots els presents s’ha començat a bellugar, les cames anaven soles i les congues han serpentejat per tot el patí, amb cares alegres, esverades i algun que altre bufec per part de mestres, pares i mares.

Hem acabat amb el ball del Barraló amb més èxit del que era d’esperar pel nivell del professorat, però gràcies a la paciència de la Laura acabarem l’any fent algun ball en condicions.

Volem dedicar la festa d’ahir a la Yassamina, que desprès de superar una malaltia molt greu ens va poder acompanyar en la rebuda del Rei CARNESTOLTES!!!

Carnestoltes 2018

La Quaresma i el Dr. Bombolla