És Nadal a l’escola Papasseit

A l’escola JSP ens encanta innovar i estar sempre a la última, però també som gent tradicional que gaudim de les festes com ningú ho fa o així ho vivim nosaltres.

Aquest any la cantada de Nadales s’ha hagut de traslladar al C.C. l’Era, un equipament del barri molt conegut pels nostres alumnes i les seves famílies, vet aquí que el que pensàvem que seria negatiu, per l’aforament i les instal•lacions, es va convertir en una jornada fantàstica de música nadalenca en família.

La proximitat de l’Era va fer que moltes famílies que no es podien desplaçar al centre del poble vinguessin a veure’ns i el menor aforament ens va fer programar les actuacions per torns, tant els nens i nenes de l’escola com les seves famílies ho van agrair molt, per que no van haver-hi grans temps d’espera i al ser un espai més reduït va fer la visió de l’escenari més propera i tot va quedar més acollidor.

A la tarda els més petits de primària van poder fer cagar el tió a cops de bastó, i ja us podem ben assegurar que el tió va cagar.

L’últim dia d’escola abans de marxar a casa, a gaudir d’unes merescudes vacances, ens varen visitar els patges reials i tots els alumnes de l’escola van poder donar la carta personalment, algunes classes van fer una carta conjunta desitjant bones vacances per a tothom i d’altres van dur la seva personal. El que es van endur tots i totes van ser molts caramels que els reis els van donar als patges per repartir entre els nens i nenes de l’escola.

Hem d’agrair la feina feta per tots els professionals de l’escola, tant en la cantada com en la decoració, que va convertir els nostres passadissos amb l’esperit nadalenc en una llar de foc per on va baixar el Pare Noel, en un calendari d’Advent amb els desitjos de totes les classes, en un arbre de Nadal gegant, en un tipi al mig del desert i en la base de llançament del trineu del Pare Noel (indret imprescindible per repartir els regals a tots els nens i nenes de Mollet).

Un comentari a “És Nadal a l’escola Papasseit

1. M’encanten aquests decorats tan bonics que feu a l’escola.Ànims i endavant!!!.Una ex-alumna del Salvat.Gràcies.