Sortida de tardor de l’Escola Joan Salvat Papaseit

El passat dilluns 30 d’octubre d’enguany vam anar d’excursió tota l’escola a l’espai natural de Gallecs. Va ser una sortida que hi va anar tota l’escola, des dels més menuts als més grans. També hi va anar tot el professorat. Una jornada per fer comunitat. Els nens i nenes d’educació infantil van agafar un autobús que els va conduir fins a l’Ermita de Santa Maria de Gallecs.  Així és que el més menuts van arribar ben descansats per poder jugar a l’era de l’ermita fins ben entrada la tarda. Els alumnes de Primària, com ja va sent tradició, van  anar-hi a peu. Des de l’escola hi han uns 3 quilòmetres, tot i que alguns grups van escollir rutes més llargues. Per exemple, els de Cicle Superior van fer la ruta dels Pinetons passant per sobre l’AP7, un pont que produeix cert vertigen i que t’acosta a l’espai natural per la vessant de Santa Perpetua i Palau de Plegamans. De ben segur que els 5 quilòmetres no els hi va treure ningú. Per una altra banda els alumnes de Cicle mitjà i Cicle Inicial van triar el pas inferior de l’AP7 del dos ponts que donen accés a l’espai natural, el de l’Hotel Ciutat i el del Centre Comercial.

El dia, meteorològicament parlant, ens va acompanyar, ja que el sol ens va brillar durant tota la jornada, fent de la trobada una excursió esplèndida. Una diada plena de jocs, tallers i altres experiències lúdiques. Una sortida per gaudir de la natura i compartir moments únics tots junts.

Tardor_2017