LA FESTA DE LES CULTURES

Danzas circulares

L’AMPA de l’ escola conjuntament amb l’equip docent, estem organitzant LA FESTA DE LES CULTURES per al proper divendres dia 10 de març.

Es tractarà d’una diada molt especial, en la que ens plantegem conviure amb els nostres fills/es i alumnes, tot compartint moments inoblidables. Per això, hem pensat que tots i totes hi puguem col·laborar, aportant les nostres habilitats narratives, culinàries i altres que potser encara no hem descobert.

Què es vol fer?

• Durant el matí, es tractaria que entréssiu a les classes dels vostres fills/es, a llegir-los o explicar-los un conte que sigui del vostre país d’origen. Ho podeu fer, si voleu, en la vostra llengua i anar traduint. Fora bo que els infants poguessin escoltar com sonen les diverses llengües parlades a la nostra comunitat educativa, com ara el romanès, l’àrab, el berber, el mandinga, etc. Així també, les variants del castellà que es parlen als països llatinoamericans, com ara a l’Equador, al Paraguai, a l’Argentina…

• Durant l’esbarjo (el pati), proposar-los jocs que provinguin de les nacions originàries de les famílies que hi vulgueu participar.

• A la tarda, organitzar un berenar on compartíssim plats de diferents països i cultures. Es contractarà un grup d’animació que ens ensenyi a ballar danses d’arreu de món. Animeu-vos a participar!