Un nou curs ple de sorpreses i novetats: 2016-17

gustperlalectura

Ja hem iniciat el curs, els mesos de setembre i d’octubre han passat volant. Ara ens cal renovar i actualitzar moltes coses, com ara aquest bloc. Avui toca.

Enguany estrenem equip directiu i també AMPA. Després de tants anys hem hagut d’acomiadar moltes persones que han estat imprescindibles i han treballat d’allò més bé per tal que tot funcionés. Els volem agrair la seva dedicació i el seu esforç.

Parlant de novetats,  la principal i de gran repercussió és la proposta arribada des del Departament d’Ensenyament i comporta la participació de l’equip docent en la formació ILEC. Aquesta formació consisteix en un pla d’impuls de la lectura a desenvolupar al llarg de tres cursos escolars i  té com a principal objectiu el de millorar la competència lectora dels alumnes.  En una primera fase, durant el curs 2016-17, procurarem que els alumnes assoleixin quelcom imprescindible per tal d’adquirir un perfil de bons lectors: “El gust per la lectura”.

Les sorpreses? La primera és l’arribada d’una emissora de ràdio  a l’escola.   Els tallers de ràdio ja han començat i ben aviat ens podreu escoltar des d’aquest bloc. A part del taller de ràdio, iniciem tres nous tallers un de teatre i dos d’art,  així els nens i nenes podran experimentar  la interpretació, la pintura i el volum.

Al llarg del mes d’octubre, l’alumnat ha realitzat una visita a Radio de Mollet per tal de conèixer les instal.lacions i familiaritzar-se amb el mitjà radiofònic.

Per acabar, el passat 26 de setembre el Pol i l’Anna van anar als estudis de Radio Mollet a participar  en el programa “Posa’t les piles”, conduit i dirigit per l’Emma Balea. Els podeu escoltar des d’aquest enllaç:

Entrevista Radio Mollet