REUNIÓ DEL CONSELL D’INFANTS DE MOLLET (CIM)

L’Alex , l’Anabella i la Laia,  regidors representants de la nostra escola al Consell d’Infants de Mollet, assistiren a la darrera reunió que es celebrà el passat 4 de febrer.  Ens han passat aquest resum per tal d’informar en el nostre bloc del tema tractat en aquest cas “La mobilitat”

Avui dia 4 de Febrer del 2011 hem anat l’Alex Malagon, l’Anabella Zambrano i la Laia Pérez a la reunió del CIM, de l’ajuntament. Tots tres som “regidors” de 6è escollits democràticament pels nostres companys de classe.

A l’ajuntament ens vam reunir amb altres “regidors” de 6è d’altres escoles de Mollet. Vam llegir els nostres discursos i l’alcalde Josep Monràs ens va dir el tema a tractar: “la mobilitat”.

Després un regidor de veritat ens va explicar què és la mobilitat: desplaçar-se amb vehicles o caminant pels carrers o voreres.

A continuació ens van donar un refrigeri.

Ara ens toca tornar a les aules i explicar tot això als nostres companys i fer propostes entre tots per portar-les a la propera reunió. “

cim-mollet