4t: Activitats dimarts 31 de març

Hola medallistes !!!!!

Aquí teniu les activitats d’avui.

ACTIVITAT 1:

Avui us proposo aquests desafiaments matemàtics…

a. Troba el valor de cada “Angry bird”

Vermell: ______

Blau: ______

Blanc: ______

Imagen.jpeg

b. Completa aquesta piràmide màgica. Has de començar des de dalt, omplint els forats en blanc. Ex: 318-162= 156

Imagen_1.jpeg

ACTIVITAT 2:

Mireu aquest vídeo per repassar els verbs i feu la següent fitxa

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

ENGLISH HOMEWORK FOR MONDAY 30th OF MARCH:

Hello boys and girls,

How are you today? How it was the weekend? Here you have some activities for do today:

 

3RD GRADE:

4TH GRADE:

  • Worksheet using don’t/doesn’t.
  • Reading about a teacher.
  • Activity, find the differences and record your voice with  avoice recorder talking and making a description of the picture using. There is/ there are.

My email:   abenete@xtec.cat

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

3r: DILLUNS 30 DE MARÇ

Hola Ninges,

Bon dilluns!

Per començar una sorpreseta (mireu-lo fins al final!!!).

També us envio l’àudio del dictat, però també us el pot dictar qualsevol que vulgui de la família.

Feu també dues sèries més del quinzet.

I alguna activitat online de geometria: perímetre

També us adjunto una fitxa de castellà per practicar una norma ortogràfica que és la mateixa en català. La podeu fer en un full i així practiqueu l’escriptura.

Fins demà!!!

Càrol

 

Publicat dins de 3r, Activitats a l'escola | Deixa un comentari

4t: Activitats dilluns 30 de març

Hola, medallistes !!! Aquí teniu les activitats d’avui dilluns. Anem a començar la setmana fent un viatge per la Lluna… 

ACTIVITAT 1:

En aquesta activitat treballarem dues àrees a la vegada: Medi i comprensió  en llengua castellana.

Mireu aquest vídeo atentament i responeu a les següents preguntes:

 

  1. ¿ Cuántos centímetros al año se aleja la Luna de la Tierra ?
  2. ¿ A qué se parecen los reflectores que se colocaron en la Luna para calcular a que distancia está de la Tierra?
  3.  ¿ Qué provoca el alejamiento de la Luna ?
  4. Hace muchísimos años, ¿ cuántas horas duraba un día ?
  5. ¿ Cuántas veces menos pesaríamos en la Luna?
  6. ¿ A qué se debe que pesemos menos? 
  7. En la luna, ¿ qué tarda más en llegar al suelo, un martillo o una pluma? ¿ Por qué?

ACTIVITAT 2: Expressió escrita

Feu una redacció, en llengua catalana, explicant que faríeu si un dia us desperteu  i us adoneu que esteu a la Lluna !!!!

La redacció ha de tenir, aproximadament, 70 paraules.

Aquesta activitat me la podeu enviar al meu correu, ja que les he de corregir individualment.  La podeu acompanyar d’un dibuix ben divertit.

Vinga, medallistes, imaginació al poder !!!!

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

ENGLISH HOMEWORK FOR THE WEEKEND:

Good morning boys and girls. How are you? Come’ on today is FRIDAY!! And it’s the second week of our stay at home. Here  you have some materials to do at home. Here you have a:

3RD GRADE

  • Worksheet about preposition. This is something you worked in class, but here I also show you the prepositions song, just to refresh.
  • Vocabulary film about unit 5. When you finish to watch the vocabulary film, you have also this activity.
  • Do you remember the alphabet song? Now I show you some funny games to do at home.
    • Fitxeta sobre les preposicions. Es un tema que ja hem treballat a classe, però aquí us deixo el link d’una cançó molt divertida sobre preposicions que els pot ajudar.
    • Vídeo de vocabulari que us adjunto de la unitat 5, després podeu fer aquesta fitxeta.
    • Us enrecordeu d’aquesta cançó del aphabet? Escolteu-la, canteu-la i després podeu jugar a aquest joc tan divdertit.

    4TH GRADE:

  • Worksheet about the time. If you have time with your family this weekend you can play to this
  • Reading comprenhension worksheet. Do you remember the do and does?
  • Do you remember the alphabet song? Now I show you some funny games to do at home.
    • Fitxeta sobre les hores. Si teniu temps aquest cap de semana sempre podeu jugar a aquest joc de taula, en relació a les hores.
    • Aquí teniu una lectura de la descripció d’un bomber. Ja hem treballat el DO i el DOES, igualment us deixo algunes explicacions i a més a més, podeu contestar les preguntes de la lectura?
    • Us enrecordeu de aquesta cançó del aphabet? Escolteu-la, canteu-la i després podeu jugar a aquest joc tan divdertit.

 Finally. Cristina also made a recipe about American pancakes. Do you want to watch the video?

 

 

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

3r: DIVENDRES 27 DE MARÇ

Ninges…Anem amb ganes a fer les activitats de divendres???

Segur que sí!!!

Per començar una feineta de mates per acabar d’aprofundir en la descomposició numèrica i l’escriptura de nombres.  Ordinador i imprimir.

Una de llengua per treballar la separació sil·làbica. Hi ha una imatge i heu de buscar paraules que continguin certes lletres, escriure-les i separar-les per síl·labes. Ordinador i imprimir.

Per reforçar el mateix tema us aconsello un parell de recursos digitals:

Per últim, una comprensió lectora d’un text en castellà. Si no la podeu imprimir, la llegiu a l’ordinador o la tablet i contesteu les preguntes en un full.

Molt bon cap de setmana, trapelles!!!

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

EDUCACIÓ FÍSICA, retorn al passat

Hola nens, nenes i famílies,

Avui us portem una activitat del passat, segur que els pares i mares ja la coneixen…. EL JOC DE LES XAPES!!!!!!!

He rebut una visita que m’ha explicat aquest joc, que es jugava abans de les consoles, les tablets, els mòbils…. Es pot jugar de moltes maneres, el més important és que decidiu les normes abans de cada partida, què passa si una xapa surt fora del circuit? Què passa si una xapa tira una altra fora del circuit?…

Una abraçada forta, ens veiem aviat!!!!!

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

4t: Activitats divendres 27 de març

Activitats divendres 27 de març

ACTIVITAT 1:

COMPRENSIÓ LECTORA

Llegeix atentament aquest text i respon a les preguntes.

Des de quan se sap comptar?
En temps remots, quan els éssers humans encara recol·lectaven plantes i caçaven animals, no feien falta els números.
La necessitat d’aquests va sorgir quan van començar a domesticar el bestiar i a conrear cereals. Per fer-ho era necessari saber quin dia de l’any era adequat per al conreu o si a la nit tots els animals havien tornat del prat.
Per això comptaven la quantitat d’animals amb el nombre de mosses que tallaven en un os o pal: una mossa per un animal, dues mosses per dos, i així successivament.
També recordaven certs dies de l’any d’una manera semblant, com en un calendari. Empraven còdols, petxines, palets o ossos per a comparar quantitats.
Els sumeris, a Orient, van tenir la idea de substituir els còdols per boletes d’argila que feien de rebut. Les guardaven dins d’un recipient d’argila, la butlla, i les marcaven amb el segell de l’amo.
Quan els pastors tornaven amb els ramats, l’amo podia controlar si faltava algun animal en trencar la butlla i comptar les boletes. Els sumeris va ser un dels primers pobles que va desenvolupar l’escriptura i les xifres.
Els inques, un poble sud-americà, no sabien llegir ni escriure. Això no obstant, podien determinar amb precisió quants habitants tenia el seu poble, quantes creïlles collien, quantes llames tenien i moltes altres coses. Per fer-ho utilitzaven els quipu, uns cordills nuats de molts colors. Els nusos representaven els números i els colors dels cordills tenien un altre significat determinat.
1 Feien falta els números en els temps remots? Raona la resposta.
2 Quan va sorgir la necessitat dels números? Per què?
3 Com es comptaven, en un principi els animals?
4 Quina idea van tenir els sumeris?
5 Què era la butlla?
6 Com s’ho feien els inques per a comptar?
7 Busca al diccionari i escriu el significat de còdol, sumeri i creïlla.

ACTIVITAT 2: ELS NOMBRES ROMANS

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

3r: ACTIVITATS DIJOUS 26 DE MARÇ

Hola famílies i ninges!

Com porteu les feines? Està bé la quantitat? És poc o és massa? Qualsevol cosa m’ho dieu per tal que ho pugui modificar.

Avui us faig arribar l’expressió escrita. En dos formats, per fer a l’ordinador i per imprimir. Si no teniu ni una cosa ni l’altra, ja sabeu amb un paper i un llapis hi ha prou.

Us proposo també un kahoot de les plantes. Per si no sabeu de què us parlo, us adjunto un document explicatiu. Els alumnes han jugat moltes vegades.

També ens podem entretenir intentant dibuixar un ninja seguint les passes dels vídeos de Youtube. Us deixo dos links, però hi ha molts més.

I, per últim, uns enigmes matemàtics. No sigueu mandrosos i mandroses i penseu!!! A vegades les coses no surten fàcilment ni a la primera. Proveu.

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari

4t: Activitats dijous 26 de març

Hola medallistes:

Aqui teniu les activitats de dijous.

Publicat dins de Activitats a l'escola | Deixa un comentari