Aula oberta

Durant el tercer trimestre, els alumnes i les alumnes de l’Aula Oberta han realitzat un bon grapat d’activitats. Aquí teniu una petita mostra d’algunes de les activitats.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Bvh3Q8kjDEg[/youtube]

Durant aquest curs, hem treballat l’hort escolar. Els alumnes van arranjar tota una série de palots on van poder plantar, cuidar i regar tot un grapat de verdures i hortalisses. Finalment, després de tenir cura d’elles durant un temps, hem pogut recollir el seu fruit. Estem molt contents!!!

hortescolar

Clíqueu sobre la imtage per obrir la galeria

Us presentem alguns treballs realitzats pels nens i nenes de l’Aula Oberta. Esperem que us agradin!!!

coleguay

Clíqueu sobre la imatge per obrir la galeria

Així ens ha quedat la porta de l’Aula Oberta. L’hem decorat per rebre la tardor: els alumnes han escollit el disseny i l’han realitzat pas a pas.
Amb la creació d’un poster-mural, vam voler indicar on es trobava l’Aula de Reforç de la nostra escola. Esperem que us agradin els nostres dissenys!!!

20151103_102835 (Small) 20151103_102859 (1) (Small)