JOEL CRIADO, FINALISTA DEL CONCURS AQUALIA!

“Missió Depuració”  va ser el tema del 15è Concurs Digital infantil d’Aqualia. Aquest concurs es va convocar un any més amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua.

El concurs organitzat per Aqualia va consistir en l’elaboració de dibuixos per part dels participants del concurs a través de la pàgina web www.missiodepuracio.cat, on els nens i les nenes van mostrar a les seves composicions com seria el seu planeta perfecte reflectint-hi què havien après sobre la depuració i la reutilització tot fent ús dels diferents elements que es van posar a la seva disposició a la plataforma.

Hi van participar alumnat de 3r i 4t d’Educació Primària d’Espanya, Portugal, Itàlia i República Txeca.

Joel Criado Sentís de 5è d’EPRI ha estat un dels  finalistes del concurs.  Felicitats Joel, per la teva creativitat en la composició!

Des de l’escola us animem a participar en el concurs d’aquest any d’Aqualia!

Composició feta del Joel Criado Sentís:

Clica damunt la composició del Joel i s’obrirà la galeria fotogràfica

.