CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El proper dijous dia 5 d’abril a les  10.30 h al Teatre l’Amistat de Mollerussa, es realitzarà els quarts de final d’aquest certamen amb els alumnes seleccionats dels centres educatius inscrits al Pla d’Urgell. Aquest certamen l’organitza el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, a través del Servei Educatiu del Pla d’Urgell, i la Fundació Enciclopèdia Catalana.

Aquesta activitat vol ajudar a desvetllar l’interès per llegir i per escoltar en l’alumnat. Fer, al capdavall, de la lectura una activitat divertida, col·laborativa i engrescadora.

A l’escola s’ha realitzat una selecció dels lectors que aquell dia ens representaran a  tots. El tribunal, format per mestres de l’escola, ho va tenir molt difícil a l’hora de decidir els finalistes perquè el nivell era molt alt.

Grumets verds (Cicle Superior):

Finalista: Marta Novell Prats_6è

Suplent: Victo Cuenca Forcada_6è

Grumets vermells (Cicle Mitjà):

Finalista: Núria Roca Niubó_4t

Suplent: Júlia Vilallonga Bergé_3r

Molta sort!!!!!!!!!

Clica damunt la foto i s’obrirà la galeria fotogràfica

Avui a Mollerussa, la Núria  i la Marta  han llegit molt però que molt bé. Han gaudit de l’experiència (la seva cara ho diu tot). Felicitats noies pel vostre treball i esforç. Sou grans lectores!

També felicitar per la feina feta al Victo i a la Júlia (que també han preparat  les lectures a un alt nivell)  als companys de l’escola, a les famílies i als mestres de l’escola.  Tots junts fem un equip!

Clica damunt la imatge