3ri 4t – SÚPER SUE

UNA OBRA DE TEATRE SÚPER GENIAL que ensenya el valor de les 4 R:Reduir,Reciclar, Reutilitzar i Repensar

REPENSAR??????sí:
Reflexionar un moment sobre els hàbits quotidians per analitzar on i com podem actuar per la millora en la gestió dels residus generats.

  • Tens alguna altra idea per REDUIR la quantitat de residus que generem?
  • Tens alguna altra idea per REUT ILITZAR algun altre producte?
  • RECICLES prou?

Tot comença amb nosaltres!

DSC00030

Fem un Camí Escolar més net i segur

Hola a tothom,

A la darrera reunió de seguiment del Camí Escolar, vàrem acordar que treballaríem amb els nens i nenes de l’ escola uns rètols informatius que ens ajudessin a conscienciar els vianants de la necessitat de tenir més cura d’ un seguit d’ aspectes importants per mantenir un Camí Escolar net i segur. Des de la Coordinació Pedagògica,  vam elaborar un llistat amb tots aquells temes preocupants (pipís i caques de gos, bicicletes o motos que circulen a corre-cuita entre la munió de gent que entra i surt de l’ escola, pilotes que van a parar al cap dels vianants, etc.) Cada nivell va triar treballar un d’ aquests aspectes i, un cop van tenir les idees ben clares, van elaborar els rètols que podeu veure tot entrant al següent enllaç: http://es.calameo.com/read/003284507ee5788110674 Un cop dintre, si us poseu a l’ opció llibre, els podreu veure de forma més divertida.

Desitgem que serveixin, …de moment,   la gent que passa pel carrer se’ls mira molt!

PractEnglish2

Hello everybody!

Enguany, les mestres i el mestre d’ Anglès de l’ escola també hem creat un altre blog  mostrar les activitats que fem en aquesta llengua, ja sigui en la mateixa assignatura d’ Anglès, o en la part de l’ àrea de Coneixement del Medi que impartim en aquesta llengua. De moment, l’ hem anomenat PRACTENGLISH2, ja que el que vam confegir l’ any passat era el PRACTENGLISH, però volem donar-li un nom més creatiu. És per això que, des de l’ Assemblea de Delegades i Delegats, hem organitzat un concurs en el que cada classe podrà proposar un nom que, finalment, serà votat decidit a l’ assemblea de la setmana vinent..

Ja estem desitjant saber quin nom nou li posarem!

Si voleu visitar-lo, heu de d’ entrar al següent enllaç:https://sites.google.com/a/xtec.cat/practenglish-2/ 

També podeu visitar-lo des del web de l’ escola. Desitgem que us agradi.

Les mestres i el mestre d’ Anglès

Reportatge de BTV a l’Escola Pràctiques

Aquest matí hem rebut la visita del Conseller d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, del Gerent del Consorci i d’altres autoritats.

Han vingut a l’escola per tal d’observar un dels Tallers d’Alimentació en què participaven els nens i nenes de quart i per presentar el Pla de Consum de Fruita a les Escoles d’enguany.

Podeu veure el reportatge que BTV ha emès a les Notícies d’aquest migdia, clicant el següent enllaç.

http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/03/20/el-govern-forma-1-400-docents-per-garantir-habits-mes-saludables-entre-els-escolars/

 

 

Taller d’Educació Viària (1r: 17-03-2014) (2n: 11-03-2014).

Aquesta activitat consisteix en explicar i educar els alumnes en uns conceptes importants i bàsics, com a vianants i com a viatgers, amb l’objectiu de prevenir accidents i vetllar per la seva seguretat: la utilització del pas de vianants, l’ús del cinturó de seguretat i la importància de jugar en llocs habilitats per als nens.

 

1r – EL CLUB DELS TETES

El comerç i les escoles: El club dels Tetes ( 1rA: 19-02-2014; 1rB: 05-03-2014).

Amb aquesta visita els nens i nenes del cicle inicial aprendrem a gaudir dels animals alhora que coneixerem els secrets de tenir-ne cura.

Club-dels-tetes

5è i la ciència divertida

Aquest dimecres passat els nenes i nenes de 5è, a través d’experiments divertits i espectaculars, van descobrir que el que creien màgia és ciència, la millor manera en què, divertint-se i jugant, adquireixen nocions fonamentals sobre les diferents disciplines científiques.

ciencia divertida

6è – LA MÀQUINA DEL SO

Els alumnes de 6è van anar al sant Andreu Teatre on van descobrir les possibilitats il·limitades de tota mena d’aparells digitals, amb una introducció als sintetitzadors i a les aplicacions musicals dels ordinadors. 

màquina