Monthly Archives: gener 2012

Concerto grosso

Els alumnes de sisè estan fent un recorregut per les diferents èpoques de la història de la música.

Ara estem escoltant obres del Barroc. Escolta i aprèn amb aquesta obra de Bach què és un concerto grosso:

Qui ha fet la nostra cantata?

Els alumnes de 5è han buscat informació sobre el compositor i l’escriptor de la cantata d’enguany: “50 milions de segons”

JOAN VIVES SANFELIU (compositor)

Neix a Barcelona l’any 1953. Estudia piano, harmonia, composició i direcció d’orquestra.

Ha col·laborat en la música d’espectacles teatrals per Dagoll Dagom i La Cubana, entre d’altres. És autor de les sintonies de Catalunya Ràdio, Catalunya Música i Catalunya Informació.

També ha escrit la música d’una dotzena de pel·lícules i es dedica a la composició per a publicitat.

PITI ESPAÑOL (escriptor)

Neix a Barcelona l’any 1954.  Escriu guions de televisió, de pel·lícules i ha publicat un relat i llibres sobre televisió i cinema.

Ha escrit obres de teatre i musicals.

Professor de guió a la Universitat Pompeu Fabra també ha estat crític de televisió a Catalunya Ràdio.

Les veus humanes

La veu és un instrument natural que té tothom!

Cadascú té una veu diferents, alguns més agudes i altres més greus….

Vols aprendre com s’anomenen les veus humanes?

Escolta i juga a emparellar cada veu amb el seu personatge:

LA VEU