Treballem la caseta
Aprenem el vocabulari i les estructures del tema de “La casa”
A partir de les preguntes obertes “Què fa el pare?” o tancades “Puja per la paret o per l’escala?” l’alumnat ha de respondre les qüestions que li planteja la mestra:
–Jo tinc el pare.
-El pare és a la cuina fent el menjar.
-El pare vol anar a la terrassa.
-Puja les escales. (Les compta: una, dues, tres…).
-Arriba a l’habitació.
-Té calor i obre la finestra.
-Travessa l’habitació.
-Arriba a la porta del lavabo.
-Obre la porta.
-Entra.-Tanca la porta.
-Fa un pipí.
-Es renta les mans.
-S’eixuga les mans amb la tovallola.
-Obre la porta de la terrassa.
-Baixa les escales i surt a la terrassa.
-Finalment, s’estira a l’hamaca perquè està cansat i vol descansar una estona. Acabem la sessió treballant amb la làmina de “La casa” per completar vocabulari i estructures.
Hola!
Els nens i nenes de primer i segon et volem dir, moltes gràcies per ajudar-nos a aprendre a parlar català.
Hola Matilde!!!!! Què bé
que ensenyes als nens i nenes
que no saben molt de català.