Monthly Archives: març 2018

COMENCEM EL PROJECTE DELS ANIMALS (PRIMER)

Fa unes setmanes vam iniciar el projecte dels animals a partir d’un joc de pistes. Teníem que resoldre quatre reptes matemàtics i trobar així els números secrets per obrir un candau que hi havia al baúl. Quan vam aconseguir obrir-lo, ens vam trobar un terrari amb insectes pal!

Us deixem a continuació l’enllaç a les fotografies que vam fer.

SORTIDA AL ZOO (PRIMER)

El dimecres 14 de març els nens i nenes de Primer vam anar al zoo de Barcelona. Va ser una sortida molt interessant i vam aprendre moltes coses per al projecte de medi que estem fent!

Si cliqueu sobre la imatge, trobareu el recull de fotografies que vam fer.

VEIEM UN ASCENSOR PER DINS (PRIMER)

Durant aquest trimestre els alumnes de Primer hem estat treballant el projecte de l’escola i teníem molta curiositat de saber com era un ascensor per dins i com funcionava. Aprofitant una visita dels tècnics els vam fer preguntes i ens van explicar moltes coses interessants sobre el nostre ascensor.

Us deixem a continuació algunes fotografies que vam fer.