Monthly Archives: maig 2011

TROCAMBA: 1R FÒRUM DELEGATS VERDS

Trocamba: 1r Fòrum de delegats verds de St.Feliu

El dia 19 de maig es va celebrar per primer cop al Palau Falguera la primera trobada de delegats verds de St.Feliu de Llobregat. Els representants verds de la nostra escola són els alumnes de 3r i 4t.

Cada escola va exposar el projecte de medi ambient que està portant a terme. Després vam participar ens uns tallers d’energia i vam finalitzar menjant-nos unes pizzes que varem fer amb els forns solars.

Com a cloenda final tots els participants varem fer un sol amb desitjos de millora del medi ambient.

Va ser una experiència molt enriquidora.

https://picasaweb.google.com/109589871729485905903/ForumDelegatsVerds?authkey=Gv1sRgCKT7oLfZj6-imgE&feat=directlink

GRÀCIES A TOTS!!!

Ens posem en contacte amb vosaltres per agrair-vos molt sincerament la vostra col·laboració en el “mercadillo solidàri”. Va portar molta feina muntar-lo però quan vam poder constatar com les famílies participaven i la il·lusió que tenien els nens i les nenes vam veure que valia la pena tots els esforços i hores invertits en aquesta activitat.

HEM RECOLLIT 1.128,60 EUROS que els invertirem en material de laboratori per treballar l’àrea de ciències naturals i experimentació.

Un cop més us donem les gràcies i felicitar, d’una manera especial, a les delegades i mares/pares col·laboradors en el muntatge de les paradetes, venda i recollida.

El claustre de mestres.

LES 1000 GRULLES

Em dic Makiko. Sóc una japonesa que viu a Madrid des de fa un any. Com sabeu, hi va haver un gran terratrèmol al Japó el divendres 11 de març. Aquest terratrèmol m’ha afectat molt emocionalment. Fins ben entrat el matí de divendres no vaig tenir notícies de la meva gent, no sabia si estaven vius o morts. Japó es va col.lapsar i durantes hores em va ser impossible comunicar-me amb ningú. Encara que finalment la meva família i amics sortissin il.lesos, em segueix angoixant molt veure les notícies que arriben des del Japó. Així que se m’ha ocorregut una idea. El pla és que cada persona faci una grulla d’origami.

Després, m’agradaria que cadascú es fes una foto amb la seva grulla i me l’enviï a aquesta adreça: las1000grullas@gmail.com

Al Japó solem fer 1.000 grulles perquè es compleixi un desig. Per això necessito la vostra ajuda per animar el meu país i especialment a la gent que està en les zones més afectades per la catàstrofe. Un cop tinguem les mil grulles, les hi enviarem als nostres amics del nord del Japó, que tanta ajuda i tant ànim van a necessitar.

Les nostres grulles:

bri japo