CURS 2017-18-,-CASAL D’ESTIU II-,-FESTA del SOMNI

La festa del somni va ser màgica! Els nens, nenes, les famílies, els voluntaris/es i l’equip de monitors/es vam somiar el que volíem pels propers casals. A l’acabar de llegir els somnis vam esmorzar coca amb xocolata i suc i vam fer-nos fotos amb el photocall que havien preparat tots els nens i nenes ambientat amb l’univers dels somnis!????????????????????????????????????

Amb l’èxit d’aquesta festa, tanquem el II Casal d’Estiu amb un agraïment molt especial al Pla Integral del Poble Gitano de la Generalitat de Catalunya (http://treballiaferssocials.gencat.cat/…/…/Info-general-PIPG) que ha fet possible el casal.

Esperem que passeu un molt bon agost!???????

CURS 2017-18-,-CASAL D’ESTIU II-,-SORTIDA al COSMO CAIXA BARCELONA.

Els nens i nenes del Casal de l’any passat van somiar poder fer una excursió, ahir vam anar a la universitat amb els grans del casal i avui dia 26 de juliol, hem anat tots els nens i nenes, de P3 a 1r d’ESO, hem anat al @CosmoCaixa a Barcelona.

Els somnis amb il·lusió, ganes i participació per part de tota la comunitat de l’institut escola Mediterrani, es compleixen.

Ara amb moltes ganes i energia pel matí que ens espera demà, somiarem per futurs Casals tot esmorzant coca amb xocolata.
Recordeu, totes les famílies esteu convidades a les 10h per somiar i esmorzar!

CURS 2017-18-,-CASAL D’ESTIU II-,-AVUI HEM ANAT a la FACULTAT de QUÍMICA URV

Els nens i nenes de 2n fins a 1 d’ESO del II Casal d’Estiu, avui dia 25 de juliol, han anat a la facultat de química de la Universitat Rovira i Virgili – URV, on han fet un taller d’ADN! ??????????????????????
Els ha encantat poder anar a la universitat i realitzar un taller als laboratoris d’allí.

Volem agrair a Montse Cartañà de @Comciencia i als professors Anna i Aitor per la preparació i l’explicació del taller.

També volem agrair a Montserrat Fortuny i Joan Martinez de l’IMET per haver-nos pogut facilitar el transport des de l’Institut-Escola fins a la universitat de forma gratuïta.

Us deixem un recull de les imatges de l’excursió i una frase d’Anna professora de la universitat: “d’aquí a uns anys, sereu vosaltres els que estareu treballant en aquests laboratoris”?????????

CURS 2017-18-,-CASAL D’ESTIU II-,-HEM FET de CUINERS/ES

Ahir dia 23 de juliol vam portar a terme la darrera activitat de nutrició del casal d’estiu amb el grup de P5/1r i 2n/3r. ????????????????????????????
Hem fet de cuiners/es d’una recepta molt saludable: brotxetes de fruita!??????????????????
Ens ho hem passat molt bé I estava boníssim!