Archive for 10 novembre 2018

ACTIVITAT BUCODENTAL

0

L’Anna és una estudiant de batxillerat de l’institut de Vilafant que està realitzant el seu treball de recerca sobre la Higiene Bucodental. Ha vingut a les aules de Cicle Inicial per explicar-nos els bons hàbits que hem de seguir per tal de tenir una boca i unes dents sanes. Hem après de què estan formades les dents i que tenim dents de llet i dents definitives, si ens cauen les definitives, no ens tornen a créixer! Per tant, cal cuidar-les molt!

També hem de vigilar i reduir la quantitat de dolços que mengem i ens hem de raspallar sempre les dents després de menjar-ne! També abans d’anar a dormir!

Després de la seva presentació, ens ha preparat un joc amb el qual ens ho hem passat molt bé! Moltes gràcies, Anna!

EXPLIQUEM EL CONTE DE LA CASTANYERA I EL GEGANT!

0

Fa dues setmanes, els alumnes de 1r van començar a preparar el conte de LA CASTANYERA I EL GEGANT per anar a explicar-lo als alumnes de P4. Ens ha agradat molt anar a explicar un conte als petits, així que segur que ho repetim! Cliqueu sobre la castanyera per veure fotos: