ANUNCIOS RADIOFÓNICOS

0

¿No sabes qué hacer estas Navidades? No te pierdas los anuncios de radio “Mèlies”. Los alumnos y alumnas de 3º han organizado un montón de actividades para que no te quedes en casa. ¡Vas a llenar tu agenda en un momento! 😉

PASSA PARAULA

0

Voleu saber què passa quan a 3r treballem les definicions i les presentacions alhora? Doncs que tenim idees genials i organitzem uns concursos d’allò més productius! Mireu, mireu! Val la pena!

CREEM PERSONATGES

0

Aquests dies als tallers d’escriptura creativa hem estat creant els nostres personatges a partir de pilotes de ping pong i plastilina. Us imagineu quin munt d’aventures podran viure quan es coneguin?

Fem de meteoròlegs: els nostres kahoots

1

Dins del projecte de Fem de meteoròlegs hem estat elaborant un kahoot per ajudar a estudiar als nostres companys i companyes. A mesura que els anem acabant els anirem penjant. Per poder-hi jugar és necessari:
1. Registrar-vos al següent enllaç.
2. Buscar amb el títol bertafontviella i/o mrigall2
Som-hi!

VII CONCURS DE POSTALS DE NADAL 2018

0

El passat divendres 30 de desembre va tenir lloc el lliurament del VII Concurs de postals de Nadal. Felicitem a tots els participants pel seu esforç i creativitat, i en especial a les guanyadores d’ aquest any. En la fase de les poesies nadalenques , ha estat la nostra escola Les Mèlies amb les guanyadores Irene Homet , amb el 1r premi a la poesia ” La importància del Nadal” i en segon premi a la Bruna Brusés amb el títol ” Pessic d’ estel nadalenc”. En la fase de dibuix ha estat el 1r premi a la Daniela Cortés , i a l’Adamo Mballo en el segon premi de l’ escola Sol i Vent. Moltes felicitats a totes les guanyadors!!!

Vídeos pendents de P-5 ! Aquí els teniu!

0

Acabant el trimestre us pengem un petit record dels primers dies d’aquest curs.
Aquí el teniu. Esperem que us agradi tornar-lo a veure.
fins aviat!

CROSS ESCOLAR A FIGUERES

0

El dissabte 24 de novembre es va celebrar el segon cross escolar a Figueres. Felicitem a tots els noiets i a les noietes que vàreu participar.
Esperem que en el proper cross (15 de desembre a Castelló d’Empúries), hi hagi molts més alumnes de l’escola que hi participin. Animeu-vos!!! Us esperem, que passarem una estona divertida!!!!
Aprofitem per informar que el cross de Vilafant que s’havia suspès Es farà el 2 de febrer.

SISÈ VA AL PARLAMENT

0

El passat 23 de novembre els més grans de l’ escola, vam anar al Parlament a fer un taller anomenat ” Jo sóc diputat/ada”. Prèviament a classe i dins l’ àrea de medi ho vam treballar. Ens ha emocionat molt i hem pogut viure i veure quina és la feina d’ un diputat/ada.

Excursió a la Farinera Cicle Inicial

0

Els alumnes de Cicle Inicial hem anat d’excursió a la Farinera Ecomuseu de Castelló d’Empúries. Allà vam visitar el museu i ens van explicar com es convertia el blat en farina i aquesta en pa. Ens ho vam passar molt bé elaborant pa, i a més a més, ens el vam poder endur a casa!

Instruments de corda

0

A música hem treballat els instruments de corda pinçada: el llaüt, l’ukelele i la guitarra. Hem pogut aprendre les diferències que hi ha entre aquests intruments cordòfons.