QUE DOLÇOS QUE SOM!

0
Com que treballem l’alimentació, l’alumnat de 3r ha volgut descobrir el sucre que amaguen alguns aliments i… aquí en teniu una mostra!
ATENCIÓ: veure aquest vídeo pot suposar prescindir d’alguns aliments de consum habitual. No recomanable per a persones excessivament ensucrades!

EL COS HUMÀ – PROJECTE P5 i 3r

0
El trimestre passat vam culminar el final del nostre projecte del cos humà amb un intercanvi entre l’alumnat de 3r i P5 i és que… el més important és compartir! i no només coses materials, sinó també coneixements 😉

TREBALLEM LA RESPIRACIÓ A 2n

0

Aquesta setmana els alumnes de 2nA i 2nB estan finalitzant el projecte del cos humà. Per entendre bé el funcionament de la respiració els alumnes han pogut bufar a través d’uns pulmons. La gran majoria d’ells s’ha animat i han volgut participar. Ha estat molt interessant i divertit! Ens ha agradat molt i alhora hem après i hem interioritzat molt millor els conceptes treballats a medi.

6è fa de locutors en el telenotícies

COM RESTEM A SEGON?

0

A segon hem començat a restar i els alumnes de SEP de matemàtiques ens expliquen com es fa…

Som-hi, tots a fer restes!!

PLANTEM A L´HORT- CIÈNCIES 3/6

0

Els nens i nenes d´Educació Infantil, durant l´hora de Ciències 3/6  hem anat a l´hort de l´escola a plantar enciams, cebes, alls tendres, pèsols i faves.Primer hem preparat la terra: L´hem regada i moguda amb pales i rasclets. Tot seguit, hem fet un petit forat per posar-hi el planter. Llavors hem tapat l´arrel i hem regat. Ara esperem que creixi!. Ho hem passat molt bé!.

&rel=0

CROSS VILAFANT

0

El dissabte 2 de febrer es va celebrar l’última prova de cross comarcal a Vilafant. Felicitem a tots els noiets i noietes per la seva participació. En especial volem felicitar a l’Alan Galindo (1B) que ha aconseguit el 3r lloc del circuit comarcal (la suma dels resultats de totes les proves) en la categoria de Pre-Benjamí masculí.

Moltes gràcies a tots els participants.

1r VISITA ELS BOMBERS!

0

Dimecres passat els alumnes de 1r vam anar al Parc de Bombers de Figueres. Mireu el vídeo per saber tot el que vam aprendre:

6è fa de locutors de televisió !!!

La carta als reis (P3-B)

0

El passat dia 21 de desembre, els nens i nenes de P3B vam tirar la carta a la bústia dels reis mags. Quan vam tornar de les vacances de Nadal, ens vam trobar la sorpresa: Havien passat els reis!

&rel=0