Bon dia pares i mares.
Les mestres es pensaven que després de cansar-nos durant tot el dia cauríem rendits a la nit però, després de la disco encara teníem molta marxa. La sorpresa l’hem tingut aquest mati quan ens hem despertat, teníem tots les cares i les ungles pintades (seran les mestres que s’han venjat o van ser els monitors…)
Avui el dia no ens acompanya gaire, està plovent però no ens impedeix fer el taller ja que som a dins la casa elaborant les maquetes dels volcans.
Ens ho estem passant molt bé però també tenim ganes de tornar amb vosaltres i fer-vos una forta abraçada, fins aviat.
Hola som els nens i nenes de 6è.
Acabeu de passar un bon dia que ja us queda molt poc.
Ens han agradat molt les fotos que heu enviat, i a la casa que heu estat.
Que disfruteu del viatge de tornada.
FINS DILLUNS!!!!!! 🙂
Bon dia a tots!!! Ara ja falta poc per tornar-vos a veure però dir-vos que les fotos són el testimoni de que us ho heu passat molt i molt bé!!! Moltes gràcies als qui feu la feina d’ enviar-nos el diari de cada dia i les fotos.
Biel, un petó ben gros de part de l’Aniol i nostre. Ja ens explicaràs tota la “moguda” que heu tingut… o no!!! A reveure!!!
Hola a tots!!! quina festa!!! no heu parat!! acabeu de passar-ho bé. Ens veiem molt aviat!!!
Petons de tota la famili Nil
Ola sóc el fill gran de la Dolo avui ha arribat ben cansada i diu que és culpa de tots els nens de 4t. Segur que heu vist que és una pesada oi que si??
Adéu
Que ho vaig fer bé?
Ens ho vam passar pipa, va ploure una miqueta però ja agrada 🙂
Ens ho hem passat molt bé de còlonies
🙂 🙂 🙂
Ens ho vam passar bééééééééé!
Pau Gallardo Gonzalez
A la nit, quan jugàvem a embolicar amb paper de wàter vaig embolicar en Pol C i va ser tope diver encara que no guanyéssim un punt.
Laia N
A la nit uns quants nens es van embolicar entre ells i aquell dia va ser genial.
RUT LAGONIGRO TEIXIDÓ
Al tercer dia de colònies va ser el millor dia de la meva vida. A la nit vam fer disco i quan ja era de dia vam fer una maqueta.
Guillem S
Jo m’ho vaig passar molt bé, sobretot a la nit i també
quan feiem partits de futbol i de bàsquet.