SORTIDA A LLUÇÀ

El passat 17 de novembre ,els alumnes de cicle mitjà vam realitzar una sortida de tot el dia a Lluçà. Aquesta sortida té com a objectiu un treball interdisciplinari ( que es treballa des de totes les àrees) de cicle i que s’avalua a finals de 4t.

Ens ho vam passar molt bé, vam visitar el monestir , vam aprendre moltes coses i també vam descobrir una bauma grandiosa i molt espectacular, on abans els pagesos s’hi refugiaven o bé feien descansar al bestiar. Pel camí vam trobar una alzina centenària molt maca. Però no vam trobar cap bolet comestible.
El temps ens va acompanyar i va ser una sortida molt ben aprofitada.

Elaboració de maquetes sobre el curs d’un riu

Després de treballar el tema dels rius, els alumnes de 4t s’han organitzat per grups i han elaborat unes magnífiques maquetes sobre el tema. Ha anat molt bé per consolidar els conceptes apresos d’una manera més lúdica i en equip. Després, les han presentat als alumnes de 3r (coincidint que ells també estan treballant el paisatge i el riu).
Ha estat una experiència molt enriquidora tant per als alumnes de 4t com per als de 3r que han pogut ampliar coneixements i han aprofitat per fer preguntes que els mateixos alumnes de 4t anaven contestant.
Volem agrair a les famílies la bona predisposició que ha facilitat portar a terme aquest treball i satisfer la motivació dels alumnes pel fet de trobar-se fora de l’escola i poder treballar en equip.

Les tutores de 4t
Fotos de les maquetes.

Presentació de les maquetes a 3r

Les Maquetes també han servit per decorar l’entrada aquest Nadal.