Vam sortir de l’escola i tot caminant vam arribar a l’Ajuntament de Gurb. Allà ens esperava l’alcalde Joan Roca que ens va explicar com funcionava l’Ajuntament, qui hi treballava, etc.. Ens van ensenyar que tenen el padró municipal a on hi ha totes les dades de totes les persones del poble.
Després vam visitar l’arxiu municipal a on hi guarden diferents documents del municipi des de fa molts anys! Vam veure les diferents dependències de l’Ajuntament a on treballen els empleats municipals. Sabíeu que l’edifici de l’Ajuntament era antigament un convent?
Per finalitzar la sortida de l’Ajuntament ens vam instal·lar a la sala de plens i allà vam fer moltes preguntes al senyor alcalde. Ens va agradar molt aquesta experiència!
Un cop acabada la visita de l’Ajuntament vam esmorzar i jugar una estona a l’Esperança i mentrestant vam veure els diferents serveis com: el CAP, serveis socials, casal d’avis, el punt jove, el teatre,etc..
Vam poder entrar al Punt Jove i allà ens van explicar que realitzen moltes activitats lúdiques pels joves a partir de 12 anys.
Finalment vam tornar caminant cap a l’escola i a dinar!