SANT JORDI

Activitats Sant Jordi 2015SANT JORDI

Dilluns 20

Al llarg del matí els alumnes de primària aniran a la CUMPRATIVA per   participar en una activitat de CONTA – CONTES.  Aquesta activitat , patrocinada per l’Ajuntament de Llorenç del Penedès, anirà a càrrec de Jordina Biosca.

L’alumnat d’infantil farà aquesta activitat a la tarda, al gimnàs de l’escola.

Dimarts 21 i dimecres 22

Els alumnes de 5è A el dimarts i el de 5è B el dimecres, aniran a Les Quintanes. Allí la Maria Teresa Baltasar els ensenyarà la sala d’exposicions, el taller de pintura i els guiarà en una activitat plàstica.

Dijous 23

El Portal Nou promou un reconeixement a la poetessa Rosa Fabregat, persona molt vinculada al poble de Llorenç ja que en va ser la farmacèutica durant un bon grapat d’anys.  L’acte central del reconeixement tindrà lloc el proper mes de juny. L’Escola es vol adherir a la iniciativa i per aquest motiu, durant el matí d’aquesta Diada de Sant Jordi, es desenvoluparan diverses activitats relacionades amb la seva persona i obra que s’exposaran al vestíbul de l’escola.

Altres activitats del dia 23

 Infantil: Intercanvi de lectures.

Les nenes i els nens d’infantil portaran, de manera voluntària, contes de casa i els compartiran. Després els tornaran a prendre cap a casa.

Cicle Inicial: El meu llibre preferit

Els nens i les nenes d’aquest cicle hauran de portar el dilluns dia 20  un llibre de casa que els agradi. Durant la setmana podran explicar perquè els agrada el seu llibre, mirar altres llibres i expressar l’opinió, escoltar les explicacions i opinions dels companys… En acabar l’activitat retornaran el llibre a casa.

Cicle Mitjà i Cicle Superior: Intercanvi de llibres a l’aula

Els alumnes  podran portar de manera voluntària un llibre de casa. Exposaran perquè han triat aquest llibre per intercanviar-lo. Una vegada fetes  les explicacions, començarà el mercat d’intercanvi.   Si no en troben un que els agradi per intercanviar, no es obligatori intercanviar el llibre que hagin portat.

 A la tarda es farà el comiat de l’activitat “Padrins lectors” o una manualitat relacionada amb la festa.

BONA DIADA DE SANT JORDI !

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *