Ahir per la tarda, el Víctor i el Terrell, dos jugadors del Força Lleida de Bàsquet, acompanyats pel Joan, ens van venir a fer una visita a l’escola.
Els vam fer algunes preguntes relacionades amb el bàsquet, que havíem preparat a educación física amb la Txell.
Després, van jugar amb nosaltres un petit partidet al pati de l’escola.
Ens vam fer una foto i ens van signar un autògraf.
A més a més, ens van regalar una entrada per anar aquesta nit a veure el partit de bàsquet del Força Lleida contra el Corunya.
El Terrell medeix 2 metres, però el Víctor mesura 2’12com. Sabeu que no cabia per la porta de la nostra clase?