Aquest any que fem 2n, el nostre compromís amb l’Agenda 21 és el d’estalviar aigua, tant a l’escola com a casa.
Intentarem no deixar les aixetes obertes, aprofitar l’aigua de l’aixeta per omplir varies ampolles d’aigua, estirar només 1 cop la cadena del vàter, etc. Ens ajudareu?
Ahir, vam anar a signar el nostre compromís amb la Margarida. Tots i vam ser presents, però els delegats i delegades de 2n van ser els nostres representants i els que van deixar escrit el seu nom al paper. Mireu, mireu !


I tant que us ajudarem. A casa també ens i comprometem.