FEM UN NOU EXPERIMENT…

AVUI LA SENYORETA NÚRIA ENS HA EXPLICAT COM FER…

PER PASSAR L’AIRE D’UN GLOBUS A UN ALTRE.

VINGA!!! FEM UNA MICA MÉS DE FORÇA…

AMB TANTA FORÇA HEM PETAT EL GLOBUS PERÒ…

HA ESTAT DIVERTIT!

 

 

Un comentari a “FEM UN NOU EXPERIMENT…

  1. LA JÚLIA ENS HA EXPLICAT L’EXPERIMENT I ENS HA DIT QUE S’HO HA PASSAT MOLT DIVERTIT.
    JA VEIEM QUE TOTS ESTEU MOLT ATENTS, PENDENTS DEL QUE PASSA AMB EL GLOBUS, POTSER US VAU ESPANTAR UN MICA QUAN VA PETAR? PERÒ….
    SEGUR QUE HEU APRÈS MOLTES COSES.

    MOLT BÉ CICLISTES!!!
    I ENHORABONA PER LA SENYORETA NÚRIA QUE VEIEM QUE S’HA ADAPTAT MOLT BÉ.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *