PER FINALITZAR EL NOSTRE PROJECTE FAREM UNA CURSA PEL PATI AMB LES BICICLETES.
AQUI TENIU EL RECORREGUT QUE FAREM.
TAMBÉ HEM PREPARAT UNS TROFEUS PELS GUANYADORS.
SORT A TOTS I A TOTES!!!
2 comentaris a “PREPAREM LA GRAN CURSA.”
Qué emocionant!
Segur que us ho passareu molt bé.
Sort a tots i a totes!
Hola ciclistas que guay lo de la carrera a ver quien gana, pero recordad que lo importante es PARTICIPAR y PASARSELO BIEN.
Mucha suerte Campeones…
Alba, Joan y Noemi.
Qué emocionant!
Segur que us ho passareu molt bé.
Sort a tots i a totes!
Hola ciclistas que guay lo de la carrera a ver quien gana, pero recordad que lo importante es PARTICIPAR y PASARSELO BIEN.
Mucha suerte Campeones…
Alba, Joan y Noemi.