HEM ANAT A LA PANERA PER VEURE UNA EXPOSICIÓ DEL SENYOR CURRO CLARET FETA AMB MATERIAL REUTILITZAT.
MIREU QUINA CALAIXERA FETA DE CAIXES DE CARTRÓ, FUSTA I PLÀSTIC!
NOSALTRES TAMBÉ HEM REUTILITZAT DIVERSOS MATERIALS PER FER JOGUINES…
ESTEM FETS UNS ARTISTES!!!


Hola!
Quina calaixera tan original!
A l’Annabel li ha agradat molt i s’ho ha passat molt bé fent R+R+R.
Mireu quin “traballenguas” que ens vam inventar, a veure si el dieu ben de pressa.
“Pere Catadau tira el dau treu un nou blau”
Adéeeeeeeeeeeuu!
SOU MOLT GUAPOS. RESPECTEM LES NORMES, NO US HEU DE BARALLAR PERQUÈ SI NO US RENYARAN, HEU DE SER BONS COMPANYS I BONS AMICS. M’HAN AGRADAT LES EMOCIONS. PETONS PER TOTS.