3 comentaris a “HEM ANAT A LA BIBLIOTECA DE PARDINYES.

  1. HOLA CICLISTES, US VEIG MOLT ATENTS, A LA BIBLIOTECA DE PARDINYES, TAN SEGUR QUE ERA MOLT INTERESANT. A MI M’ AGRADEN MOLT ELS CONTES. PETONS JOANA.

  2. L’Annabel s’ho va passar molt bé, les biblioteques són molt xules: estan plenes de contes i històries per tots els racons!

    Apa ciclistes… a pedalar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *