HOLA CICLISTES, US VEIG MOLT ATENTS, A LA BIBLIOTECA DE PARDINYES, TAN SEGUR QUE ERA MOLT INTERESANT. A MI M’ AGRADEN MOLT ELS CONTES. PETONS JOANA.
L’Annabel s’ho va passar molt bé, les biblioteques són molt xules: estan plenes de contes i històries per tots els racons! Apa ciclistes… a pedalar!
A veure quins llibres heu triat per la motxilla viatgera.
HOLA CICLISTES, US VEIG MOLT ATENTS, A LA BIBLIOTECA DE PARDINYES, TAN SEGUR QUE ERA MOLT INTERESANT. A MI M’ AGRADEN MOLT ELS CONTES. PETONS JOANA.
L’Annabel s’ho va passar molt bé, les biblioteques són molt xules: estan plenes de contes i històries per tots els racons!
Apa ciclistes… a pedalar!