Hola chicos ya vemos que lo estais pasando genial.Un besote para todos.
Bon dia dofins,
Que be ho esteu pasant, espero que tingueu un bon record d’aquests parell de dies de convivència amb els mestres i companys.
Els pares us hem trobat molt a faltar, però ens omple d’alegria veure aquestes fotos.
Fins a la tarda.
Jesus (daniel)
dofinsi pinguins, va ser una experiencia xulisima, gracies per compartir les vivencies de colonies amb granotes i sargantanes, una abra\ada
Hola chicos ya vemos que lo estais pasando genial.Un besote para todos.
Bon dia dofins,
Que be ho esteu pasant, espero que tingueu un bon record d’aquests parell de dies de convivència amb els mestres i companys.
Els pares us hem trobat molt a faltar, però ens omple d’alegria veure aquestes fotos.
Fins a la tarda.
Jesus (daniel)
dofinsi pinguins, va ser una experiencia xulisima, gracies per compartir les vivencies de colonies amb granotes i sargantanes, una abra\ada