Setmana de la pau

Durant la setmana de la pau hem realitzat un taller d’arpa amb l’ajuda de la Berta Puigdemassa, que ens ha mostrat les característiques d’aquest instrument i hem gaudit de la seva música.


Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *