CANVI A BLOGGER

Us informem que aquest bloc ha deixat de ser operatiu. A partir d’ara trobareu tota l’informació de la nostra escola al següent blog:

escolajjortiz.blogspot.com

Esperem les vostres visites!!!

😆

Beques MEC Primària

Us informem que el Departament d’Educació ha obert avui una nova convocatòria d’ajuts de llibres de text pels alumnes de primària i secundària. Podeu recollir els impressos a la Secretaria del centre o descarregar-vos el formulari (teniu l’enllaç a la part inferior d’aquest article) i presentar tota la documentació abans del dia 30 de setembre de 2011. La documentació nomès es recollirà en el següent horari:

Matí: De 9.15 a 13.00 hores.

Tarda: De 15.15 a 16.30 hores.
formulari ajut llibres MEC curs 2011-2012

Bon Estiu!!

L’escola ja s’ha acabat, comencen les vacances d’estiu!!

Recordeu que les clases comencen el 12 de setembre.

Bon estiu a tots i a totes!!! 😎

Ja tenim logotip d’escola!!

Ja tenim el logotip guanyador!

Gràcies a tots i a totes pels logotips que heu fet. El logotip guanyador ha estat votat per la majoria d’alumnes, mestres, monitores i AMPA de l’escola.

La guanyadora del logotip de la nostra escola ha estat la Carla Porta del curs de 2n.B.

Felicitats Carla!

Logotip escola José Juan Ortiz

Informacions

NOTA INFORMATIVA A LES FAMÍLIES

Us recordem que el proper dilluns, 6 de juny començarem la jornada intensiva fins el dia 22 de juny que acabarem el curs. L’horari pels alumnes, tant d’Educació Infantil com d’Educació Primària serà de 9.00 a 13.00 hores,

Aprofitem per informar-vos que el dilluns, 13 de juny es festiu (segona Pasqua), i per tant l’escola romandrà tancada.

Els alumnes que es quedin al servei de menjador sortiran a les 15.00 hores. Hi haurà un servei d’acollida des de les 15.00 hores fins les 17.00 hores per aquells alumnes que sol·licitin aquest servei a l’AMPA de l’escola. El dia 22 de juny, últim dia del curs, no hi haurà servei de menjador; tots els alumnes sortiran a les 13.00 hores.

Atentament,

La Direcció

Bases Concurs Logotip Escola

BASES PER PARTICIPAR  AL CONCURS

DEL NOU LOGOTIP DE L’ESCOLA

• Podrà participar-hi qualsevol alumne/a de l’escola.

• Cada participant només podrà presentar una proposta de Logotip.

• Les propostes presentades hauran de ser originals i inèdites.

• La imatge ha de representar com veus la nostra escola.

• Els Logotips caldrà que siguin realitzat en un full blanc Din-A4, al revers del full hi haurà de constar el nom i curs de l’alumne/a. La imatge cal que estigui ben centrada al mig del full.

• Els Logotips podran presentar-se en blanc i negre.

• Les propostes s’han de presentar al/la tutor/a abans del divendres 13 de maig.

• Els/les finalistes i guanyador/a seran publicats al bloc de l’escola: http://blocs.xtec.cat/ceipjosejuanortiz/

• El Logotip guanyador serà present en tots els impresos, escrits, circulars.. relacionats amb l’escola.

• La participació del concurs comporta l’acceptació del contingut d’aquestes bases i l’autorització dels drets intellectuals de l’autor/a.