SORTIDA AL PARC SANTALÓ

El passat dijous 21 de juny els alumnes i mestres de l’escola vam anar al Parc de Santaló a fer una activitat d’identificació dels arbres del parc.

L’Ajuntament de Tortellà  va encarregar unes cartells identificadors a en David Gimeno de  l’Agrupació Naturalista. L’activitat es va portar a terme  amb l’acompanyament de l’alcalde de Tortellà, el Sr Rafael Domínguez i el Sr David Gimeno , de l’Agrupació Naturalista.

Ens vam dividir en equips de nens i nenes de diferents cursos barrejats i amb l’ajuda d’una fitxa d’identificació i un bloc de notes, vam aconseguir trobar molts arbres que no coneixíem.  El parc de Santaló és un espai que s’ha d’aprofitar i que hem de cuidar entre tots.

Per descarregar les imatges premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en 1. BLOG D'EDUCACIÓ INFANTIL, 2. BLOG DE CICLE INICIAL, 3. BLOG DE CICLE MITJÀ, 4. BLOG DE CICLE SUPERIOR, SORTIDES, SORTIDES, SORTIDES, SORTIDES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.