FESTA DE LA ZER

Tots els alumnes de la ZER i els seus mestres cada any realitzem una trobada conjunta a una casa de colònies on es programen activitats conjuntes . És un dia de retrobament i de germanor de totes les escoles de la ZER.

Aquest any la casa de colònies fou El Vilà de Banyoles.

Els alumnes de d’EI van fer activitats i jocs molt variats i educatius a l’entorn que envoltava la casa, els alumnes de CI van conèixer la llegenda d’en Morgat i els alumnes de CM van fer una bonica sortida a les Estunes.

Els més grans de la ZER a més de celebrar la festa, van aprofitar i es van quedar una nit a la casa de colònies. Van poder gaudir de l’estany fent piragüisme, banyar-se a la piscina, anar d’excursió a les Estunes… Un munt d’activitats que va permetre que tots i totes tinguessin uns dies de convivència i de companyerisme.

Per descarregar les fotos premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.