FESTA DE LA ZER I COLÒNIES – Cicle superior

El dilluns 4 i el dimarts 5 de juny, els alumnes de cicle superior vam realitzar la Festa de la ZER i les colònies. A primera hora del matí els alumnes de cicle superior vam començar l’activitat de piragüisme, va ser una activitat divertida i en la qual vam sortir tots ben remullats. Posteriorment, ens vam canviar a les instal·lacions del Club de Banyoles i vam jugar una estona al voltant de l’Estany. Després vam tornar a la casa de Colònies El Vilà i vam dinar juntament amb tots els alumnes de la ZER. Posteriorment, els vam acomiadar.

Ens tocava l’activitat de la tarda, la visita a les Estunes, la qual va ser passada per aigua, ja que a mig camí ens va caure un ruixat que ens va deixar a tots ben xops. Els alumnes van acabar jugant amb les basses! Vam arribar i tocava dutxes i canviar-se la muda. Després els alumnes van fer activitats d’interior, l’activitat estrella va ser un “Just Dance”.

El sopar va ser excel·lent, la Tere ens va fer un pollastre per llepar-se els dits! El joc de nit ens va fer arribar a ben entrada la nit, moment de pijames, xerrades i a reposar un xic per l’endemà.

Esmorzar i cap al casc antic de Banyoles a fer una gimcana. Arribada i remullada a la piscina. La banyada va ser molt curta ja que la pluja ens ho va tornar a espatllar. Sort que el dinar va ser boníssim i ens va fer oblidar la pluja. Després moments de joc lliure, trobades amb els companys de la ZER, esports…

La tornada cap a l’escola Joan Roura i Parella ens va agradar molt ja que vam anar en un minibús només pels alumnes i mestres de la nostra escola. I per seguir el costum, vam arribar enmig d’una pluja intensa!

Unes colònies passades per aigua, però molt divertides i ben aprofitades!

Les colònies de les xancletes!

Per descarregar les imatges premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.