EL JOC DEL CERVELL – Cicle superior

El divendres 8 de juny els alumnes de cicle superior vam anar a visitar als avis del Centre de Serveis El Llierca. Va ser una diada fantàstica on els alumnes de l’Escola Joan Roura i Parella es van repartir en quatre grups i, acompanyant a les àvies, van jugar al joc del cervell. Un joc de taula en el qual, seguint les instruccions similars a les del joc de l’oca, els participants anaven avançant realitzant proves i petites activitats, relacionades amb el cervell.

Després de jugar durant una horeta, vam esmorzar. La fruita va ser la principal protagonista: cireres, meló, síndria, sucs i aigua, ens van ajudar a compartir una estona més de relacions entre petits i grans.

Per finalitzar vam sortir una estoneta al pati on vam compartir poemes i cançons que les àvies ens van regalar.

Quan marxàvem d’allà molts dels alumnes comentaven les ganes que tenien de parlar amb els seus avis i àvies, i com els que havíem anat a visitar, ens havien ajudat a aflorar els sentiments cap als nostres familiars.

Moltes gràcies per compartir el matí amb nosaltres, va ser una diada molt emotiva!

Per descarregar les fotos premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en 4. BLOG DE CICLE SUPERIOR, TALLERS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.