FESTA DE NADAL A L’ESCOLA

El passat divendres dia 22 de desembre vam celebrar el Nadal a l’escola.

A primera hora els alumnes de cicle superior van fer “l’amic invisible”.

Tot seguit tots els alumnes de l’escola i els mestres vam fer “cagar” el tió: pilotes, jocs de taula, bee bots, una làmpada pels nens i nenes de primària i un llapis pels nens i nenes d’infantil.

Tot seguit la Sandra i l’Assumpció ens van preparar les taules i la xocolatada. El menjador estava molt bonic guarnit amb motius nadalencs! Ah! i la xocolata boníssima acompanyada per una coca deliciosa!

Tot seguit vam anar al pati i vam esperar a SSMM els Reis d’Orient i els seus patges. Els alumnes van poder gaudir de la seva presència i del discurs Reial . SSMM van obsequiar als nens/es amb caramels i xocolatines.

Va ser una festa fantàstica! Aquí us deixem un vídeo amb el recull de fotos!

Per descarregar les imatges premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.