PROJECTE DE COOPERACIÓ AMB L’ESCOLA D’ART I SUPERIOR DE DISSENY D’OLOT

A principi de curs va sorgir la inquietud de pintar uns plafons del pati d’Educació Infantil. Ens vam posar en contacte amb els professors/es de l’escola de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot per a tirar-ho endavant.

Els alumnes de l’escola de Tortellà de Primària durant el mes de novembre van crear un esbossos d’escenes i personatges de contes populars que els alumnes d’Educació Infantil treballen. Aquests esbossos varen ser treballats pels alumnes de l’escola d’Art i Superior de Disseny.

El passat dilluns 6, dimarts 7 i dimecres 8 de març els alumnes de l’Escola d’Art varen dibuixar en els plafons els contes populars seguint el model creat pels alumnes de Primària. Un cop dibuixats i amb l’ajuda dels alumnes més grans, els nens/es de Cicle Mitjà i Cicle Superior van col·laborar en el posterior acabat en pintura.

El resultat ha estat preciós i molt profitós per tots/es els/les alumnes.Ha estat molt gratificant pels alumnes de l’escola i un treball cooperatiu d’ambdues escoles.

Agraïm especialment als alumnes, a la professora Xus Ferrussola i la resta d’Equip de mestres de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Olot el treball de col·laboració amb l’escola Joan Roura i Parella de Tortellà.

I FELICITEM !!!! als nostres nens/es de Primària pels dibuixos tan bonics que van realitzar pels petitons de l’escola.

També agraïm a l’Ampa de la nostra escola la col·laboració econòmica per a la pintura dels plafons. Moltes gràcies!

Per descarregar les fotos premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.