TALLER DE MAQUILLATGE

Durant el mes de febrer els alumnes de tota l’escola hem participat en un taller impartit per l’Erna. Amb tot el que han après durant les sessions els nens i nenes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior han ajudat a l’Erna a maquillar la resta d’alumnes de l’escola i els mestres durant el dia de Carnaval.

Volem agrair a l’Erna tot el que ens ha ensenyat aquests dies i als alumnes de cicle mitjà i cicle superior per la seva col·laboració al dia de carnaval. Moltes gràcies a tots!

EDUCACIÓ INFANTIL

Per descarregar-vos les fotos del taller de maquillatge d’educació infantil premeu aquí

CICLE INICIAL

Per descarregar-vos les fotos del taller de maquillatge de cicle inicial premeu aquí

CICLE MITJÀ

Per descarregar-vos les fotos del taller de maquillatge de cicle mitjà premeu aquí

CICLE SUPERIOR

Per descarregar-vos les fotos del taller de maquillatge de cicle superior premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en TALLERS, TALLERS, TALLERS, TALLERS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.