NADAL A L’ESCOLA

El passat dijous dia 22 de desembre vàrem celebrar el Nadal a l’escola.

Al matí els alumnes de cicle superior varen fer “l’amic invisible”.

Tot seguit tots els alumnes de l’escola i els mestres vàrem fer “cagar” el tió . Fou molt generós: molts jocs per les classes i un buf i un cub de goma per cada nen/a .

Tot seguit l’Anna i l’Assumpció ens varen preparar les taules i la xocolatada . El menjador estava molt bonic guarnit amb motius nadalencs! Ah! i la xocolata boníssima acompanyada per una coca deliciosa!

Tot seguit vam anar al pati i vam esperar a SSMM els Reis d’Orient i els seus patges. Fou un sorpresa veure’ls entrar a l’escola provinents d’Argelaguer. Els alumnes varen poder gaudir de la seva presència i del discurs Reial . SSMM varen obsequiar als nens/es amb caramels i xocolatines.

Tot seguit els alumnes que es varen quedar a dinar varen celebrar-ho amb un dinar fantàstic que la Sandra els havia preparat .

Per descarregar les fotos premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en FESTES ESCOLARS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.