FELICITEM LA GENT GRAN DEL CASAL – Educació Infantil i Cicle Inicial

El dimarts 20 de desembre, els nens i les nenes d’Infantil i de Cicle Inicial, van fer una visita als avis i a les àvies del Casal per felicitar-los pel Nadal i l’Any Nou. Els hi van portar una felicitació i els hi van cantar les nadales de català i d’anglès i els van recitar el poema.

Els avis i àvies també s’havien preparat unes nadales, amb acompanyament musical i tot, i també ens van recitar un poema en català i un altre en castellà. Ho van fer molt bé! I també ens van regalar una felicitació molt bonica per a l’escola!

Després de les respectives actuacions, ens van convidar a esmorzar coca i xocolata. Estava molt bo!

Un any més, els avis i les àvies van estar molt contents/es de la nostra visita i de veure com els petits/es de l’escola cantaven i recitaven tan bé! Per als nens i nenes també va ser un plaer d’anar-los a veure i a felicitar!

BONES FESTES I FELIÇ ANY 2017!!!

Per poder descarregar-vos les fotos premeu aquí

Aquest article ha estat publicat en 2. BLOG DE CICLE INICIAL, ACTIVITATS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.