GERMINACIÓ D’UNA GLA I CREIXEMENT D’UNA MADUIXERA

El passat mes de novembre els alumnes d’Educació Infantil varen portar una GLA de casa i la van plantar a l’escola. Aquesta gla va començar a créixer i a créixer fins que cap al febrer van aparèixer els primers brots i ben aviat les primeres fulles.
Els/les nens/es han pogut observar el procés de germinació d’una llavor, en aquest cas d’una gla. També han observat que no totes les llavors tenen el mateix procés de desenvolupament i que no totes han nascut.
Finalment els/les nens i nenes s’han endut el “petit arbre” a casa per poder seguir el creixement d’aquest fins arribar a ser un preciós ROURE.

També han pogut observar el creixement i desenvolupament d’una MADUIXERA. El mes d’abril varen arribar les maduixeres algunes ja amb el fruit. Hem pogut observar el creixement i maduració d’aquest fruit, la maduixa.

Plantant aglans

Maduixeres

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.