POSA’T LES ULLERES!

El passat dilluns dia 12 de maig els/les alumnes d’Educació Infantil varen gaudir d’una activitat anomenada Posa’t les ulleres !! programada des del Consorci d’Acció Social de la Garrotxa .

L’activitat pretenia treballar de manera amena i adequada als alumnes d’aquesta edat, temes relacionats amb la diversitat personal i cultural, posant el punt d’atenció en aquelles actituds o comportaments que poden promoure la inclusió social tenint en compte que han d’existir tractes d’igualtat i respectant en tot moment les diferències.

La Tina , la persona encarregada de l’activitat , a través de l’ Inclu ,d’una cançó i de material preparat per l’activitat, va explicar-nos que en el món hi ha lloc per tothom . Unes persones són de color més fosc, altres són de pell clara, unes han nascut lluny, unes viuen amb una mare, unes amb dues mares, o amb dos pares o amb els avis, uns no poden caminar …. Els/les nens i nenes varen participar i gaudir de l’activitat en tot moment !!!!!

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.